zaterdag 12 januari 2013

De Antwerpse Handjes'werkers (part I)

Ik speelde al lang met het idee om een handwerkclubje in Antwerpen op te richten nadat ik bij Hart Labeur aanklopte maar niets van terug hoorde en later hoorde bij Julija's dat hun groepje niet meer bestond dus ging ik op zoek naar een zaaltje en vond dat in de CoSta op het sint-andriespleintje, midden in het modehart van Antwerpen. Kan je beter hebben? :-) En zodus gebeurde het dat we gisteren onze eerste bijeenkomst hadden. Met erg veel waren we nog niet maar we hadden wel een fijne avond, ik maakte nieuwe vriendjes en voor de volgende keer hebben alweer meer mensen zich aangemeld dus nog 2 weken en dan volgt 'part II'

Ik begon eindelijk aan het jasje dat ik al eventjes had uitgeknipt maar waar ik op mijn oude machine niet aan durfde beginnen uit schrik om de mooie (dure) wollen stof om zeep te helpen. Nu mijn drempelvrees weg is hoop ik hem snel af te krijgen.

4 opmerkingen:

  1. Oh wat goed dat ik dit weet! Ik zocht ook al een tijdje een clubje in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://antwerpse-handjeswerkers.blogspot.be/ is de blog, daar kan je alle datums terugvinden ;-)

      Verwijderen
  2. Aww, wat leuk dat ik dit tegenkom!
    Ik ben ook van Antwerpen en net als Dekentje op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoihoi, kom gerust een keertje langs! Je kan ons ook op Facebook vinden :-)

      Verwijderen