maandag 15 april 2013

Morgen begin ik er weer aan...

Het was hier stil, op naaigebied.
De paasvakantie zorgde voor 2 naailoze weken wat niet wil zeggen dat we niets deden. We genoten van 3 dagen Mickey Mouse, vierden Zetjes verjaardag en genoten van gezinnetjesdagen. De lentepoets was ook in huis, de tuin werd zomerklaar gemaakt en ik maakte me klaar voor de komende naaisessies.
Ik tekende alvast 5 patronen over tijdens mijn bijeenkomst van het naaigroepje en knipte ze uit en vandaag ging ik stofjes shoppen op het stoffenspektakel, ik ging voor effen en streepjestricot en kwam thuis met dit stapeltje... Klaar om er weer in te vliegen dus! Deden jullie trouwens al mee aan mijn give-away? nog 13 volgers en ik geef 2 halskettingen weg. Wat moet je doen? Gewoon mijn pagina volgen en bij het vorige bericht zetten welk stofje je leuk vindt! Veel succes! X K

2 opmerkingen:

  1. Daar zitten mooie stofjes tussen! Ik ben al benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook benieuwd en ik doe mee,morgen vlieg ik er ook terug in :)

    BeantwoordenVerwijderen