zaterdag 29 juni 2013

Juffenkadootjes 2013, the final edition

In mijn vorig bericht kregen jullie al een kleine preview van mijn juffenkado's, nu de pakjes uitgedeeld zijn kan ik ze hier komen tonen :-) 

Ik combineerde jeans met linnen slakkenstof van Kokka die ik kocht tijdens een nocturne bij Stoffen van Leuven in Schellebelle. 


Ik maakte wederom noodlehead divided baskets die ze op hun bureau kunnen zetten of kunnen gebruiken voor leuke spullen in te steken. Ik maakte er 4, eentje voor de juf van A, eentje voor Zetje's juf. De zorgjuf die volgend jaar Zetje's juf wordt kreeg er ook eentje en tenslotte 1 voor juf Bieke, die turnles gaf aan mijn 2 kleuters, zich mee ontfermde over de klasjes en volgend schooljaar ergens anders gaat beginnen. We wensen haar alvast een fijne klas en een nieuw leuk schooljaar toe. 


Het geheel pakte ik eerst in in bruin papier met daarover plastiek inpakpapier, ertussen stuk ik glinstersterretjes en ik werkte af met een beetje washi-tape. 


Voila, het schooljaar is weer gevlogen, de vakantie gestart, pakjes uitgedeeld, laat dat zonnetje nu maar schijnen! 



3 opmerkingen:

  1. Schoon, zeker met die jeans erbij!
    Prettige vakantie!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met tof stofje!
    Zou er zelf ook eentje willen! *mss wel swapinspiratie, voor als je mij ook hebt :p*

    BeantwoordenVerwijderen