donderdag 14 mei 2015

Golden giraffes



Een tijdje geleden vroeg An van Straightgrain testers voor haar nieuwe Ishi jurk. Ik was al meteen fan van de Ishi sinds ik haar eerste versie bij Nora aanzag en gaf me meteen op als vrijwilliger. Ik was natuurlijk dolblij dat ik hem mocht testen want zoals je eerder al kon lezen ging ik op zeefdrukworkshop en had ik het ideale stofje voor de jurk. Ik combineerde mijn selfmade stofje met 2 stoffen van coton+steel. Een erg leuke combi, al zeg ik het zelf.



De Ishi is een a-lijnjurkje met prinsessennaden en grote zakken aan de zijkant. Perfect voor verzamelende kinders dus. Het jurkje zit snel in elkaar en is perfect voor de beweeglijkheid, dochterlief testte hem op de fiets en hij werd goed bevonden ;-)



We trokken naar de Schelde na schooltijd om er foto's te maken, een plek die ik wel vaker ga gebruiken vanaf nu denk ik. Dat water op de achtergrond heeft stiekem toch iets fijns :-)



Mijn tweede ishi ligt bijna klaar op de naaitafel, ik had gehoopt hem ondertussen af te hebben, maar het was wat druk de voorbije dagen, maar ik kom tegen het einde van de blogtour nog eens terug, dus don't worry, je krijgt die ook nog wel te zien.



22 opmerkingen:

  1. Dat is een bijzonder jurkje geworden. En zeefdrukken is heel fijn. Ik mocht dat vorige week aan de lijve ondervinden bij Lotte Martens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi ... leuk die giraffen vooraan op het stofje...
    en water altijd mooi als setting

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk patroon, oneindig veel combinatiemogelijkheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan! En een leuk stofje gemaakt, waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi. Die stoffencombinatie, past perfect bij het mooie patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat is echt mooi! Ik heb allang spijt dat mijn meiden niet meer in dit soort schattige jurkjes passen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig resultaat met dat zeefdrukken! Ik ga binnenkort ook aan de slag met het patroontje, het kriebelt al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zeefdruk! ♡♡♡ en die kleuren zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een unieke jurk met jouw eigen gezeefdrukte giraffen. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben fan!
    Van je stofje en van het patroon :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A'tje schittert in deze prachtige creatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow zelf gedrukte stoffen, gaaf hoor! Hele leuke stoffen combi inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Na een paar mislukte pogingen om te reageren vanop de laptop probeer ik het eens vanop de phone. Kristien, dankjewel om zo'n prachtige Ishi te maken, en om zo'n fantastische tester te zijn! Ik ben wild van je giraffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die giraffen zijn prachtig! Het had zo een stofje van een dure designer kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute! The fabric combination is perfection!

    BeantwoordenVerwijderen