donderdag 15 december 2011

De naaimachine...

Vandaag begon alvast goed...
Ik had me overslapen! Zoiets gebeurd hier niet zo veel, maar als het gebeurd is't ineens tegoei. 8u15 in plaats van 6u30 en alles drie de kids lagen nog te slapen. 't Was dus een fameuze rush, nadien nog file wat maakte dat A zo'n uur te laat op school was. Ach ja, ze kunnen er maar deugd van gehad hebben van de extra slaap. :-)

Na het werk ben'k naar de winkel gereden voor mijn (hopelijk toch wel!) nieuwe hobby: naaien!
Naaien is hip en naaien is tof, het is de hype van het moment en aangezien ik graag meega met de bende en ik stiekem wel jaloers ben op al die fleurige originele kinderkleertjes ga'k er mij toch aan wagen. Ik heb dus een naaimachine gekocht. Een standaard basismodelletje van de Lidl maar na wat gegoogle blijkt dat het best een leuk dingetje is om mee te starten dus Let's hope for the best! Dan nog snel langs de ikea voor wat leuke goedkope stofjes en wat draad om te oefenen en ik ben gesteld.

Zoonlief heeft er wel een stokje voor gestoken dat ik meteen aan de slag kon gaan, hij was vandaag een beetje mama-plak, maar ach, genieten doen we daar van dus 't is hem vergeven. Handleidingen lezen is niet mijn ding, dus zo meteen ga'k eens proberen te ontcijferen hoe ik de draad door de machine kan krijgen.

To be continued...

1 opmerking: