vrijdag 9 maart 2012

kleurpotlodenzakskes oftewel de potlodenrollen

Voor de vliegreis richting Egypte wou ik een leuke potlodenrol zodat de meisjes zich wat kunnen bezighouden. Maar aangezien er 2 meisjes zijn maakte ik dan maar ineens 2 rollen. Dankzij Brenda (ook al ken ik haar niet persoonlijk, vind haar alvast super tof nu :-p) vond ik hoe ik er eentje kon maken zonder allemaal verschillende kleurtjes zoals die van Mme Zsazsa, die ik wegens tijdsgebrek niet kon maken maar die alsnog wel op de lijst komt te staan voor een andere keer.


Ondertussen zijn mijn Fragile-stofjes in het wasmachien geweest, dus daar kan'k morgen aan beginnen :-D

Ik bestelde ook nog het Mme Zsazsa boek: Allemaal Rokjes , dat zou tegen na onze vakantie hier moeten toekomen, gehandtekend en alles door madame zelf ;-)

Tot laterz!


1 opmerking:

  1. Hier een reactie van de "Brenda" Ik ben blij dat je blij met mijn tutorial bent. En natuurlijk ook voor je 2 meiden, want wie wil er nou niet zo'n mooie pennen rol!

    BeantwoordenVerwijderen