maandag 5 maart 2012

Vertrokken...

... eindelijk ben ik vertrokken, rokjes maken lukt al aardig.
Ik maakte er ondertussen 3, ik had beloofd aan A'tje dat ze een rokje kreeg van het paddestoelenstofje
en ging dus op zoek naar een leuke tuto voor een rokje en vond die bij deze dame.
Op een avondje was mijn rokje klaar et voila! Dit is het resultaat:
(ondertussen zijn de draadjes wel bijgeknipt en zo, dus don't worry ;-) )

Nadien ging ik een keertje langs Julija's in de nationalestraat, aangezien dit op slechts 250m van mijn werk is kon ik het niet maken van daar eens niet binnen te gaan en lap, ik hang er aan vast... Zo'n leuke stofjes! Dat is echt 'de place to be' voor elke naaister. Ik spotte er dit stofje en aangezien A en Zetje beiden verzot zijn van girafjes kon ik dat dus niet laten liggen. Ik maakte er meteen voor beiden een rokje van


momenteel ben'k nog bezig met nog zo'n rokje te maken voor iemand, het resultaat kom ik dan later wel weer posten.

Ondertussen was de week gevuld met een bezoekje aan het sportpaleis voor de meisjes, een nachtje stappen voor mama (die pas om 5u thuis was) en een bezoekje aan de NKO die besliste dat A voor de derde keer buisjes moet krijgen. Een gemengde week dus :-)

Verder op de planning voor de komende week:
*stoffenverkoop van fragile
*potlodenrol maken
*rokje voor mezelf maken
*tas voor aan het strand

en dan denk ik dat het stilletjesaan tijd wordt om de valiezen in te pakken en richting de zon te trekken :-)

Tot laterz!

1 opmerking:

  1. Leuke rokjes! Prachtige stofjes!
    Hmm, valiezen pakken? Dat klinkt niet slecht! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen