zondag 29 april 2012

het is stil...

idd, het is stil hier... Niet omdat ik niet met naaien bezig ben, maar omdat het voorlopig allemaal stiekeme kadootjes zijn, die sommige mensen nog niet mogen zien. Daarom is het dus eventjes stil :-D

Maar vandaag kwam mijn nichtje op bezoek, 1 van de 4 personen die deze zomer moeten bevallen en waarvoor ik dus voor een leuk en zelfgemaakt pakje ga zorgen.

Ik maakte alvast een voorproefje en zo kreeg ze vandaag dit kadootje, een sterretje/knuffel/labeldoekje/tuttenkoordje.



Ik heb nog meer dan genoeg stof om nog veel ander leuks voor haar baby te maken. Hier en daar moet'k nog wel wat aan mijn afwerking doen, maar al bij al was'k toch wel content van het resulaat en zij vond hem ook mooi! :-)

Tot snel, (normaal gezien binnen een dag of 2 want dan wordt het volgende kado geopend)
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten