maandag 2 april 2012

wat er ondertussen nog gebeurde...

  • Ik maakte voor mijn vakantie nog een rokje met fragile stof en een tweede ligt nog te wachten (geknipt en gespeld dus die werk ik 1 van deze wel af)
  • Ik kreeg mijn gesigneerd exemplaar van Mme Zsazsa's geweldige boek in de bus!
  • Ik ontving super leuke retro appel-peren-stof waarvan ik het doel nog niet weet
  • Ik maakte een kroontje à la polkadotjes/mina dotter voor Zetje die 2 werd en vandaag haar feestje had (en geloof mij vrij, 't kind is ROTVERWEND geweest!)
  • Mijn zusje kocht 'op de boerderij 2' stof van Riley Blake waarmee ik iets leuks voor haar moet maken
  • En tenslotte ging ik de ikea en de banier plunderen en dit was het resultaat:

links 3 effen katoentjes, bovenaan 2 drukke katoentjes voor handtasjes of zo, daaronder badstof en daaronder flockfolie in verschillende kleurtjes en 2 kleinere katoentjes waar ik al een doel voor heb en rechts dan bovenaan 2 fleecejes en daaronder 3 kinderkatoentjes van de geel-blauw-zweedse winkel (en ik zie net dat 1 katoentje er niet op staat, maar da's een simpel autootjes/vlindertjes katoentje)

en ik kocht ook nog bretelklips, 4 kleuren paspelband, 2 meter vlieseline H250 en 2 ritsen in de veritas en effen witte shirtjes in de hema (voor mijn eerste flockavonturen) :-p



Op de planning voor deze week dus:
  • pennenzak voor zusje-lief maken
  • fragilestof-rokje voor mezelf afwerken
  • klantenkaartenzakje maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten