vrijdag 29 juni 2012

De superhelden knuffel rock gitaar

Voila,
hier ben ik terug,
weer vol goede moed aan het naaien, knutselen en frutselen geslagen.
Ik deed mee aan 2 swapjes, eentje van mijn oude swapgroep en eentje van het naaiwerkgroepje.

Bij het naaiwerkgroepje trok ik een heel fijn lootje, een alleenstaande mama met zoon van net 4 die houden van veel kleur en 'net erover of toch net niet erover'... Het resulteerde in een felle knuffel-rockgitaar:



Wachten nu op de foto met rockende zoon, want mamalief is zelf gaan rocken op Werchter nu! (wordt vervolgd...) , zelf kreeg ik fijne cupcakes-stof-pannenlapjes en een cupcake-speldenkussentje waar ik zelf ook heel gelukkig van werd.



Stof: Michael Miller 'superheroes' by Julija's
Patroontje: Knippie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten