vrijdag 29 juni 2012

nog meer geswap

Bij mijn 'oude swapgroepje' trok ik het lootje van een toffe madam, onze jongste kids schelen net een dagje en zo vonden we elkaar tijdens het zwanger zijn, we delen nogal wat passie's samen zoals bepaalde films, dezelfde leuke humor enz... ik was dus erg blij dat ik haar lootje trok.

Ik maakte voor mama (en papa) een rijstkorrelkussentje voor koude dagen















voor de oudste zoon maakte ik een rijgkaartenspel dat ik hier vond


















en voor de jongste binnenkort-jarige zoon maakte ik alvast een spookjeskroontje en een ritselknuffeltuttendoekje


















Wat ik zelf kreeg weet ik nog niet :-p Mijn swapje is voorlopig nog onderweg, maar ik vond vandaag wel nog een 'Pay it Forward' kadootje in mijn bus: 2 "I spy bottles" voor de dochters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten