zaterdag 15 februari 2014

Swapperdeswap

Tussendoor naaide ik nog een beetje aan een swapje. De opdracht was dat het in een envelopje moest passen en zo gebeurde...

Ik maakte een sleutelhanger en een zakdoekzakje (in mijn geliefde Petit Pan) en een washitapekaartje voor valentijn (want het was een valentijnsswap) 


Ondertussen is ook de doopsuiker inclusief presentatiestuk klaar en jawel, ik ben er heel content van :-)  de foto volgt wel binnen een week of 4 :-)

Ik vertelde u ook over het kleedje wat ik zou maken voor de compagnie M wedstrijd maar ik ga het niet klaar krijgen op tijd vrees ik. Ik begin dus maar eerst aan mijn lieve A haar verjaardagskleed en kroon want die moeten tegen woensdag af zijn, dan is haar feestje. Aan het werk dus! En wel met deze stofjes:


Resultaat volgt :-)


3 opmerkingen:

  1. Leuke swapspulletjes :)
    En heel mooi verjaardagskleedjesstof, vanwaar komt het?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk projectje!
    Toeval wil dat ik die stof ook net gekocht heb én dat ik mijn deadline voor de wedstrijd ook niet ga halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen