dinsdag 11 februari 2014

Telt af...

... Naar tot ons poppemie er is binnen een week of 4 (al staat er nog veel op de to-do-lijst)

... Naar de eerste schooldag van C (al lukt de potty training nog niet geweldig)

... Naar het einde der doopsuikerpresentjes naaien (nog 1 avondje en dan vullen)

... Naar de verjaardag van A (volgende woensdag haar feestje dus nog een kleed en kroon naaien)

... Naar een afgewerkt naaisel voor de Compagnie M-wedstrijd (moet lukken: donderdag beginnen naaien)

... Naar de Big Blogameetup (op 8 maart op een boogscheut van huis, dus hopelijk lig ik dan niet in het ziekenhuis)

... Naar eindelijk weer veel meer tijd om leuke naaisels te maken

... En nog zoveel meer! 

9 opmerkingen:

  1. Die doopsuikerzakjes zullen ruim op tijd af zijn! Bij mij was het destijds toch wat meer last minute ;-) Maar na zo'n 150 zakjes was ik het toch ook wel een beetje beu en keek ik ook wel uit naar iets leukers :-) Bandwerk is niet zo mijn ding... Hopelijk reken je het naaisel voor de Compagnie M en het kleedje en de kroon voor A als "leuke naaisels"! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier waren het gelukkig niet alleen zakjes, ik heb voor afwisseling gekozen en de mensen kunnen kiezen uit 6 verschillende dingen en dan nog iets aparts voor de kindjes.

      En ja, A haar kleedje en het Compagnie M wedstrijdstuk tel ik bij de leuke naaisels :-)

      Verwijderen
  2. Spannend hoor! Ik kijk al uit naar de komst van jullie vierde spruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begin ook morgen aan het stuk voor de wedstrijd.
    Mag C'tje al naar school? *watgaathettochvlug!
    En alvast een dikke proficiat voor A en voor de mama en de papa toch ook he ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, 10 maart mag hij naar school... Spannend voor ons allemaal :-)

      Verwijderen
  4. Wauw, jouw planning staat echt nog boordevol! Veel succes :-)

    BeantwoordenVerwijderen