dinsdag 22 april 2014

Assorti op de babyborrel

Na de meisjes hun verjaardagskleedjes vond ik dat broer en minizus eigenlijk ook wel assorti mochten zijn. Kleine L haar babyborrel kwam er aan en van de fly away stofjes van Cloud9 waren nog 2 andere kleurtjes ook, het gele en het bruine dus kocht ik van allebei nog wat bij Julia's en begon ik lastminute (als in de avond voor de babyborrel) nog aan 2 kledingstukken. Een basic Theo met retrokraag en kamsnaps van Zonen09 voor zoonlief en een simpel A-lijn kleedje voor mini dochterlief. En zo waren mijn kinders dus assorti, ik heb nog geen gezamelijke kroostfoto getrokken, ik zal er eens werk van moeten maken :-)


5 opmerkingen:

  1. Op 1 avond 2 outfits! Geweldig! Theo ligt hier ook klaar, als ik dit zie krijg ik nog meer zin om eraan te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou er stress van krijgen, zo alles last-minute,
    heel mooi!!! ik ben benieuwd naar de kroost-foto :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, chapeau, zomaar even 2 stuks op één avond! Mocht mij dat lukken, ik plan ook zo'n hemdje ...
    Ik vind dat super, zo allen van hetzelfde maar dan toch weer anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee stuks op één avond? Waw! Dat zou mij dus nooit ofte nooit lukken :-)
    Heel tof wel, ik ben al benieuwd naar de foto van hen allevier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, alletwee! En dat hemdje vind ik al helemaal schitterend, die Theo ligt hier ook al een tijdje te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen