donderdag 24 april 2014

Lua Pattern Tour, My turn :-)

Ook ik was 1 van de gelukkigen die het leuke slaapzakpatroon van Straightgrain mocht testen: De Lua Sleepsack :-)

Zoals dat gaat bij patroontesten geef je je op, dan is het even afwachten en als je dan een mailtje in je mailbox krijgt... dan maak je een klein sprongetje want testen is erg fijn en zo nu ook weer. :-) 

De Lua sleepsack is er in 3 maatjes: Small (0 tot 6 maand), Medium (6 tot 12 maand) en Large (12 tot 24 maanden) . Ik maakte dus de Small voor mijn lieve L. Ondertussen is ze alweer 7 weken, wat vliegt de tijd. 

De testversie valt een beetje groter uit aan de armen dan de nu te verkrijgen koopversie dus daarop moet je even niet letten. Hij is heel makkelijk te maken, de fotohandleiding is erg duidelijk en het resultaat is natuurlijk ook heel mooi. Het ideale babykado dus om vanaf nu te maken :-)

Hier volgen er alleszins nog meer in de toekomst want zoals je kan zien, de slaapzak heeft Sleepydust ;-) 






11 opmerkingen:

  1. Wat een zalige slaapzak om in weg te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naast het schattige uppeke in dat bedje :),
    wat een schattig stofje!!!!!
    Waar heb je dat gevonden???
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoihoi, het stofje lag al een hele tijd in mijn kastje. Denk dat het van bij Julia's kwam, maar zij hebben het niet meer. Het is er eentje van Riley Blake en het heet "swing kite" misschien kan je het zo nog vinden. :-)

      Verwijderen
    2. bij deze wil ik je nomineren voor de Liebster-award :-),
      meer info op onze blog
      zus 3

      Verwijderen
  3. Heel mooi gedaan!
    En, het is toch een pracht van een baby'tje he! Als ik dat zo zie, begint het hier ook weer te kriebelen... Maar dat is vlug over als ik mijn deugenietjes hoor kibbelen en zie kattenkwaad uithalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een geweldig schattige dochter met even mooie rosse haartjes als mijn dochtertje! Knappe slaapzak die je daar gemaakt hebt, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat een super mooie slaapzak!! Al doet dat dotje in de slaapzak ook veel natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen