maandag 27 oktober 2014

Wel genaaid, niet geblogd...

Ik had jullie in mijn vorige bericht al verteld dat ik nog wel naaide maar dat het tot bloggen (en mooie foto's ervan trekken) niet meer was gekomen spijtig genoeg.

En wat ik dan wel nog naaide? 

Nog pennenzakken volgens spiegelstiksels-recept voor mijn zusje en schoonzusje 


Een dekentje voor zoonlief op school 


Een jurkje in de glitz stof voor Arwen 


Een apenhemdje voor zoonlief 


Een babyjasjes volgens het zo geknipt recept voor Lillith 


Een ballettas voor mijn kleine ballerina Arwen (ze moest wel nog uitgestreken worden) 


Nog wat jurkjes voor Arwen en Zoey

 
 


Nog een sunny pants voor mezelf 


Nog wat swapjes waarvan ik foto's vergat te trekken (maar van de ontvangers kreeg ik wel een foto gelukkig) 


 



En dan nog een hoop kleine dingen die ik niet op de foto zette maar kom... 

En nu... Nu ben ik weer ongeveer bijgewerkt. 

Oh ja, ik vouwde ook al mijn stofjes heel erg mooi op, zie hier een kleine glimp...
Hoe ik dat deed en het uiteindelijke resultaat van al mijn stofjes laat ik jullie verder deze week wel zien ;-) 









5 opmerkingen:

  1. Toch goed bezig geweest zeg!En amaai jouw stoffenvoorraad,daar kan ik niet aan tippen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke voorraad mooi in elkaar genaaid allemaal, heerlijk, geniet er van enne ben nu wel heeeel nieuwsgierig naar jou voorraad zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, gij hebt niet bepaald stilgezeten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal weer stuk voor stuk mooie dingen,
    en wat een hoop stofjes, ben benieuwd naar je -opvouwplan-
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen