donderdag 21 maart 2013

Laat de lente/zomer nu maar beginnen!

Net zoals iedereen denk ik, verlang ik naar mooi weer, fluitende vogeltjes bij het opstaan en overal mooie bloeiende bloemetjes.

Omdat ik met mezelf een soort 'pacht' sloot dat ik voor deze zomer zo weinig mogelijk kledij voor de meisjes wil kopen ben ik alvast gestart met datgene wat ze waarschijnlijk het meest zullen dragen: de zomerjasjes.

Ik wou voor hun allebei ongeveer hetzelfde jasje maken, maar toch een beetje anders dus zocht ik 2 zelfde stofjes in een ander kleurtje. Het werden er van Hamburger Liebe en ik voerde ze met gabardine die ik in de kringwinkel hiernaast vond.

De patroontjes komen van bij Julija's, mijn meest favoriete stoffenwinkel tot nu toe. Het zijn er van Citronille, het grootste jasje is voor A en is de Césarinne, het kleinste is voor Zetje en is de César.

Klaar voor de meisjes, dan kan ik nu beginnen aan eentje voor zoonlief :-)





1 opmerking: