maandag 25 maart 2013

Zeg, Roodkapje waar ga je heen...?

Ik blijf in het sprookjes en kinderliedjesthema. Na het kabouterjasje van gisteren maakt ik een roodkapjesdekentje. Het stofje is er eentje uit de Treffle reeks van Kokka en haalde ik bij Julija's, het knuffelzachte langharige stofje komt van de laatste fragile verkoop, ik maakte het dekentje met de deskundige hulp van Griet haar beschrijving. Binnen 3 dagen is mijn Zetje jarig, ik pak het alvast snel in voor haar :-) En nu? Blijf ik bij de sprookjes of toch maar niet? We'll see...!

3 opmerkingen:

  1. Knap! :) Wat zijn de maten die jij hanteert? :) Ik heb enkele vriendinnen die op springen staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een groot dekentje, daar kunnen ze met hun 2tjes onder (1m50 op 1m10) maar voor babytjes mag het kleiner zijn he, dan zou ik 1m op 1m10 doen denk ik

      Verwijderen